Wat bieden wij

Werken voor gemeente Zuidplas is werken aan een optimale leefomgeving voor de inwoners en ondernemers van de gemeente Zuidplas. En dat is hard werken. Zuidplas is een groeigemeente met ambitie en dat biedt kansen in je werk én in je carrière. We staan voor grote opgaven, zowel in het sociale als ruimtelijke domein, die vragen om doortastend optreden van vakkundige professionals of beginnende talenten. Ben jij politiek betrokken en wil je maatschappelijke impact maken? Lees dan zeker verder wat wij jou te bieden hebben.

We vragen veel van je. En geven ook veel terug.

Werken voor Zuidplas is werken in een uitdagende functie in een plezeriege werkomgeving. Je bent verzekerd van goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals een Individueel Keuze Budget, variabele werktijden en een goede reiskostenvergoeding. Je komt te werken in een van Nederlands meest duurzame gemeentehuizen, waar je kunt kiezen uit diverse flexibele werkplekken. Maar het allerbelangrijkste; werken met gedreven en betrokken collega’s die samen maatschappelijke impact willen maken voor de inwoners van gemeente Zuidplas.

Check hier onze arbeidsvoorwaarden.

Onze arbeidsvoorwaarden

Continu leren en ontwikkelen bij Zuidplas

Wij zijn een lerende organisatie en stimuleren en faciliteren medewerkers om hun kennis op peil te houden en zich te blijven ontwikkelen. Juist in een tijd waarin de omstandigheden voortdurend veranderen, is het belangrijk om tijdig mee te veranderen. Dit doen we onder andere door uiteenlopende trainingen, workshops en e-learnings aan te bieden op ons leer- en ontwikkelplatform, de Zuidplas Academie. Een nieuwe ontwikkeling waar extra aandacht voor nodig is? Dan zorgen wij voor een inspirerende spreker die je hierin meeneemt. Daarnaast geloven wij bij Zuidplas dat we ook veel kunnen leren, van en met elkaar. Regelmatig worden er vraag-maar-raak sessies georganiseerd door collega’s waarbij je ze het hemd van het lijf mag vragen over hun expertise en is samen reflecteren de norm. Kortom, bij Zuidplas leer en ontwikkel je jezelf continue, zowel persoonlijk als professioneel.

Meer weten over ons aanbod op de Zuidplas Academie?

Zuidplas Academie

Enthousiast?

Bekijk dan onze actuele vacatures.

Alle vacatures